معرفی فلزیاب

, فلزیاب , فلزیاب دست ساز , فلزیاب روژ , فلزیاب ماهواره ای , فلزیاب کبرا , فلزیاب okm , فلزیاب برتر , فلزیاب توباکس ساشو , فلزیاب gpz 7000 , فلزیاب اندروید , طلایاب , طلایاب اندروید , طلایاب تصویری , طلایاب دست ساز , طلایاب جیوه ای , طلایاب حرفه ای , طلایاب+قیمت , طلایاب نوکتا , طلا یاب قوی , طلایاب کبری , گنج یاب , گنج یابی , گنج یاب تصویری , گنج یابی با ماهواره , گنج یابی در ایران , گنج یاب ماهواره ای , گنج یابی به روش سنتی , گنج یاب اندروید , گنج یابی وکشف عتیقه , گنج یاب حرفه ای , شعاع زن , شعاع زن فلزیاب , شعاع زن طلا , دستگاه شعاع زن , دستگاه شعاع زن طلا , قیمت شعاع زن , دستگاه فلزیاب شعاع زن , خرید دستگاه شعاع زن , شعاع زن توماس , شعاع زن جیوه ای ,

بایگانی

فروش دستگاه فلزیاب Fisher 1280-X

پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۱۰:۱۲ ب.ظ


فلزیاب فیشر مدل 1280-X
تبعیض آمیز، ساده برای استفاده، ناهموار و مقرون به صرفه! عمیق، شناور، آشکارساز فلزی Fisher 1280-X شامل عملیات روشن و خاموش اتوماتیک برای آب نمک، آب شیرین و یا استفاده از زمین، تبعیض VF، LED مقاومتی هدف و مدارک کریستال ثبت اختراع ما تا 75 ساعت از عمر باتری برای سهولت استفاده بیشتر، جعبه کنترل تبدیل به یک اتصال کمربند. همراه با 10.5 "سیم پیچ
ماهیگیر Fisher 1280 Metal Detector برای شکار ساحل، آب های کم عمق، دریاچه / گشت و گذار، غواصی توصیه می شود.
• عملیات اتوماتیک روشن و خاموش
• آب نمک، آب شیرین یا استفاده از زمین
• شناور تا 250 فوت
• حداکثر 75 ساعت عمر باتری.
• قطعات کوچک زباله نادیده گرفته می شود
• مدار مجتمع کریستال کوارتز ثبت شده
• تبدیل به کمربند کوه
• مونتاژ قطعه 3 قطعه
• تبعیض کامل هدف محدوده
• کنترل حساسیت قابل تنظیم
• تبعیض VLF
• حداکثر 75 ساعت عمر باتری
• فرکانس کار: 2.4 کیلوهرتز
• پاسخ صوتی و بصری هدف
• با پشتیبانی کارخانه دو ساله فیشر WarrantyShallow Test Field of Detector Metal Fisher 1280-X by Carl Schmeizle در 9 سال گذشته، من فعالانه در معرض تشخیص فلزات برای ارزش های از دست رفته در بسیاری از سواحل شنا در خلیج چیسپیک اینجا در مریلند. من همچنین فروشنده فیشر، سفید، قطبنما و گارت است. در طی ده سال گذشته من فرصت استفاده از تقریبا تمام آشکارسازهای فلزی زیر آب در دسترس را داشته ام، به علاوه چندین نوع آشکارساز زمین که من برای استفاده زیر آب اصلاح کرده ام. در حال حاضر که کمی درباره ی زمینه ی من می دانم، بیایید درباره ی 1280-X. 1280-X صحبت کنیم. ردیابی زمین های اتوماتیک، ریزش حرکت آهسته و عملیات خاموش و بدون آستانه. یک مدار پیشرفته فیشر به عملیات خاموش عمل می کند و بدون حساسیت در اشیاء عمیق از بین می رود. این ویژگی ها، شامل سه دستگیره در محفظه کنترل، این دستگاه فوق العاده ساده را برای استفاده فراهم می کند و در نتیجه زمان تشخیص و زمان کمتری را صرف تنظیم دستگیره و حفاری غیر ضروری می کند. اسیلاتور کنترل شده با کریستال کوارتز که در فرکانس VF (فرکانس صوتی) 2.4 کیلوهرتز کار می کند، ثبات جامد سنگ و عمق هدف استثنایی را فراهم می کند. مسکن کنترل از A.B.S. ساخته شده است. ترموپلاستیک و واحد کامل وزن آن در حدود بیش از پنج پوند است. تمام اتصالات سیمی به منظور جلوگیری از نشتی، کارخانه بسته بندی می شوند. 1280-X ضد آب به عمق 250 فوت است و با یک تلسکوپ قابل تنظیم شیشه و شیشه ای جستجو میله و قابل تنظیم بازوی است. کوپلینگ هشت اینچی کوپلانی دارای اپوکسی پر شده با 100٪ E.S.I. محافظ این اندازه سیم پیچ نیاز به حفاری کمتری نسبت به برخی از کویل های بزرگتر دارد، اما هنوز عمق نفوذ بسیار خوبی دارد. هدفون های ضد آب دارای تجهیزات استاندارد هستند که در هنگام کشش مجهز به بند ناف سیم پیچ حدود هفت پا می باشند. این طول اجازه می دهد تا صاحب را به قرار دادن آشکارساز در کنار در حالی که حفاری در آب کم عمق بدون از بین بردن هدست.
1280-X کمی شناور است و ممکن است به عنوان یک مدل hipmount به راحتی با کشیدن جعبه کنترل از دستگیره جستجو و اتصال به کمربند clip ارائه شده با آشکارساز.
یکی دیگر از ویژگی های مهم 1280-X محفظه باتری است که یک درب جداگانه مهر و موم شده است هنگامی که درب باتری بسته است. هنگام تغییر باتری، اگر آب باید داخل این بخش قرار گیرد، قبل از نصب باتری های تازه، کاملا خشک شود.
همانطور که قبلا ذکر شد، 1280-X یک ضربه محکم و ناگهانی برای استفاده است. کنترل های سه رقمی شامل کنترل روشن / خاموش برق، تبعیض و کنترل باتری / حساسیت می باشد.
برای آماده سازی واحد برای شکار، به سادگی سوئیچ قدرت را روشن کنید و سطح مورد نظر را از طریق عبور سیم پیچ بر روی یک شیء فلزی انتخاب کنید. بعد، سطح تبعیض و حساسیت را تنظیم کنید و بروید. ساده به عنوان ABC!
با توجه به غلظت شدید مواد معدنی، نمک و یا هر دو در برخی از مناطق، ممکن است کمی حساسیت کمتری برای کاهش تعداد سیگنال های دروغین دریافت شود. قدرت توسط هشت 1/1/2 ولت ارزان قیمت AA با کربن روی فراهم می شود که 30-50 ساعت زمان عملیات را فراهم می کند. در این نوشتار، شرکت با توجه به یک کیت باتری قابل شارژ مجدد مورد استفاده قرار می گیرد. برای آزمایش باتری ها، به سادگی دکمه حساسیت را در جهت عقربه های ساعت عقب بگذارید. چراغ بررسی باتری قرمز می شود و یک صدا ثابت از هدست نشان می دهد که باتری دارای قدرت است. هنگامی که نور دیگر روشن نمی شود، زمان تغییر باتری است. چراغ بررسی باتری (LED) به عنوان یک نشانگر هدف دو برابر می شود، به طوری که هر زمان که شما یک پاسخ هدف را در هدست می شنوید، نور قرمز را خواهید دید.
1280-X یک آشکارساز حرکت است، به این معنی که جستجوی کوئیل باید برای کشف یک هدف حرکت کند. با این حال، حرکت مورد نیاز کم است، و من توانستم آن را مدیریت کنم و فقط با یک تمرین کمی مواجه شدم.
نفوذ عمق این آشکارساز حتی با سطوح نسبی تبعیض بسیار برجسته است. بیشتر قطعات کوچک و کوچک

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی