معرفی فلزیاب

, فلزیاب , فلزیاب دست ساز , فلزیاب روژ , فلزیاب ماهواره ای , فلزیاب کبرا , فلزیاب okm , فلزیاب برتر , فلزیاب توباکس ساشو , فلزیاب gpz 7000 , فلزیاب اندروید , طلایاب , طلایاب اندروید , طلایاب تصویری , طلایاب دست ساز , طلایاب جیوه ای , طلایاب حرفه ای , طلایاب+قیمت , طلایاب نوکتا , طلا یاب قوی , طلایاب کبری , گنج یاب , گنج یابی , گنج یاب تصویری , گنج یابی با ماهواره , گنج یابی در ایران , گنج یاب ماهواره ای , گنج یابی به روش سنتی , گنج یاب اندروید , گنج یابی وکشف عتیقه , گنج یاب حرفه ای , شعاع زن , شعاع زن فلزیاب , شعاع زن طلا , دستگاه شعاع زن , دستگاه شعاع زن طلا , قیمت شعاع زن , دستگاه فلزیاب شعاع زن , خرید دستگاه شعاع زن , شعاع زن توماس , شعاع زن جیوه ای ,

بایگانی

فروش دستگاه فلزیاب Efx Ground MX100E

پنجشنبه, ۱۳ مهر ۱۳۹۶، ۰۵:۰۴ ب.ظ


در آخرین بررسی ما بحث و نشان دادیم که کارآیی فلزیاب Efx Ground MX400. امروز به نوبه خود یکی از "برادر کوچک" از آشکارساز فلز فلز Efx Ground MX100E است. این یک آشکارساز بسیار آسان برای استفاده، ایده آل برای کسانی که می خواهند به رویکرد این سرگرمی بدون صرف دیگران بزرگ و برای همه کسانی که می خواهند یک ماشین مناسب و معقول است که توابع هر دو در مزارع و در شن و ماسه خشک است. همه فلزی (با امکان حذف جستجو یک یا چند فلز به ترتیب) و Notch (ارائه می دهد که دو نوع برنامه تحقیقاتی مختلف (اگر شما می خواهید به جستجو برای همه فلزات)، تبعیض: E 'می تواند این تجهیزات در سه حالت مختلف استفاده از پیش تعیین شده: سکه آن را به سکه و طلا و جواهر است که روش نشان داد به جستجو برای جواهرات و اشیای گرانبها) را نگاه ..
 
آشکارساز فلز MX100E Efx Ground دارای یک ساختار عظیم است و به نظر می رسد سنگین است. در واقع آن است که از پلی کربنات سبک وزن ساخته شده و وزن کل آن تنها 1.2 کیلوگرم است. حراج می تواند با توجه به نیازهای خود و ارتفاع دسته صندلی است بند قابل تنظیم وجود دارد تنظیم می شود. صفحه جستجو 10 "است و به لانه زنبوری متمرکز است. موتور جستجو با باتری 6. 1.5V قلیایی AA عمل می کند.
فرکانس کار Efx Ground MX100E 7.8 کیلوهرتز است و جستجوی یک نوع حرکت است. تعادل زمین به صورت خودکار است. صفحه نمایش Lcd است و عمر باتری حدود 40 ساعت است. ورق مهر و موم شده است و می تواند در آب غوطه ور شود (فقط صفحه).
در سمت چپ بالای صفحه نمایش در حال حاضر شاخص وضعیت باتری در حالی که در منطقه مرکزی موجود است، زیر یک شکل قوسی، یک لیست از تمام فلز قابل تشخیص است. هنگامی که یک هدف شناسایی می شود، برش متناظر با توجه به فلز یافت می شود.
دکمه ها دارای دکمه تنظیمات هستند که به ما اجازه می دهد برای دسترسی به منو.
منوی آشکارساز فلزی شامل موارد زیر است: تنظیمات، تبعیض، نکات.
از طریق منوی تنظیمات بر روی صفحه نمایش آن را قادر به تنظیم حساسیت با ارزش از 1 تا 8 و حجم با ارزش از 0 تا 4. با تنظیم حجم را به 0 خواهد بود وجود خواهد داشت بدون صدا از 0 مربوط به " گنگ ".
از طریق منوی تبعیض شما به پنل دیگری دسترسی پیدا می کنید که در آن تمام فلزات حضور دارند. از اینجا به آن امکان پذیر خواهد بود با فلش راست و چپ حذف و یا اضافه کردن یک یا چند فلز، پی در پی، از پژوهش.
از آنجا که منوی شکاف ممکن خواهد بود برای انتخاب آیا برای استفاده از GFX زمین MX100E در همه حالت فلزی، و یا اهرم یکی از دو برنامه از پیش تعیین شده: سکه و جواهرات است.
با فشار دادن کلید GG و سپس کلید Enter می توانید با استفاده از سیستم خودکار هماهنگ سازی زمین انجام شود. گرفتن زمین در عرض چند ثانیه انجام می شود. هر زمان که منطقه جستجو را تغییر دهید، بهتر است این کار را انجام دهید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی